افراد موفق دنیا در تعطیلات آخر هفته خود چکار می‌کنند؟




افراد موفق در تعطیلات آخر هفته

تور آخر هفته

 

 

افراد موفق دنیا در تعطیلات آخر هفته خود چکار می‌کنند؟

 

در دنیای پر از همهمه  و شلوغی الان، استراحت در آخر هفته و تعطیلات ضروری تر از قبل شده است. افراد موفق و مشهور با وجود تمام دغدغه ها ی کاری سعی میکنند از تعطیلات خود به گونه ای دوست دارند، استفاده کنند.هر آدمی بسته به نوع روحیات و شخصیت ی که دارد، آرامش را در موارد متفاوتی پیدا میکند. آدم ها چه تنها چه با هم بعضی با سفر ، بعضی با کوه نوردی و پیاده روی های طولانی در امتداد یک مسیر دل انگیز، یک سری هم با دورهمی های دوستانه و خانوادگی ، به تعطیلات خود شکل بهتری می دهد.

 

 

تکلیف خود را برای یک سفر درون مشخص کنید

 

چندان فرقی نمیکند اگر در خانه پای تماشای تلویزیون یا با مطالعه و نوشتن آرامش میکنید یا در آب تنی ساحلی، نکته ای که مهم است رهایی از دنیای شلوغ کاری خود و رسیدگی به جسم و روح شما است.یک انسان بالغ زمانی به کامیابی میرسد که تمام ابعاد وجودی خود رادریافته باشد. با استراحت ،سفر کردن، ورزش و دیگر تفریحات به ذهن خود کمک میکنید که قوی تر و شجاعانه تر در رسیدن به اهداف زندگی خود قدم بردارید.

 

 

علاقه مندی های خود را در تعطیلات دنبال کنید.

 

دوست داشتنی های خود را جدی بگیرید. شاید باورتان نشود که رییس جمهور سابق امریکا تا به حال سه بار جایزه نقاشی را ازآن خود کرده است یا سرمایه گذار معروف "ورن بافت" در اوقات فراغت خود به شدت گیتار را دنبال میکند.

 

 

شما چه چیز را در تعطیلات خود دنبال می‌کنید

 

قطعا از یک پیچ در یک ماشین بیشتر هستید. قطعا غیر از فعالیت شغلی علاقه مندی در این دنیا دارید. هر چه می خواهد باشد، خواه تجربه ی عکاسی باشد خواه پرسه زدن در خیابان ها و کافه گردی  این همان چیزی است که انرژی بخش هفته  کاری شما خواهد شد. هیچ وقت احساس عذاب وجدان برای وقت گذاشتن  در تعطیلات اخر هفته برای تفریح خاص خود نداشته باشید.

 

 

در تعطیلات اخر هفته  خود را از پریز بیرون بکشید

 

آریانا هافینگتون کارمندان خود را موظف ندانسته است که در روزهای تعطیل به ایمیل ها پاسخ بدهند. لب تاب را ببندید و فکر کنید در این یک روز فعالیت چه کاری حال شما را خوب میکند. دست دست نکنید ،زیاد فرصت نیست. " جک دورسی" یکی از موسسین توییتر یک روز از تعطیلات اخر هفته را به پیاده روی و کوه نوردی در طبیعت می پردازد و در رو زدوم تعطیلات به سه عامل تاثیر ، انعکاس و استراتژی تمرکز می کند، همین تمرکز فول را برای روز کاری به همراه خواهد داشت. چسبیدن به لب تاب و چک کردن باکس ایمیل ها و دوری از هرگونه تفریح ممکن است در آینده نزدیک کلا شما را از کار به اصطلاح زده کند. اگر رییسی دارید که هر لحظه حتی در تعطیلات از شما می خواهد که آنلاین باشید ،بهترین کار تغییر روش زندگی خود با شرایط موجود به همراه یک برنامه ریزی درست است!

 

 

زمانی را برا ی گذراندن با خانواه و دوستان در تعطیلا ت اخر هفته اختصاص بدهید

 

" باراک اوباما "رییس جمهور سابق امریکا بهترین تفریح خود را بودن با خانواده می داند.اگر خانواده یا فرزند ندارید حداقل می توانید دوستی را برای گذراندن آخر هفته با او داشته باشید. اخر هفته خود را با دوست خود در کافه، سینما یا کوهستان و یا پیاده روی در یک مسیر قرار بگذارید.با دوستی که از بودن با هم لذت میبرید و آرامش میگیرید.تاثیر این کار در این است که فکر نمیکنید زندگی چیزی نیست جز هفت روز هفته فقط کار کردن!

 

 

حتما یک خواب کوتاه و آرام  در تعطیلات اخر هفته داشته باشید

 

" توماس ادیسون " و " بیل کلینتون" افراد مشهوری هستند که به تاثیر قدرتمند یک چرت کوچک در بهبود عملکرد مغز اعتقاد دارند. خب شاید بسیاری از مدیران موافق با استراحت و خواب کوتاه در محل کار نباشند. تلاش کنید در تعطیلات اخر هفته خود برای 20 دقیقه نه بیشتر خواب بین روز در اخر هفته داشته باشید. وقتی که بیدار بشوید سرحال ، پر انرژی و مصمم برای انجام لیست کارهای عقب افتاده خود خواهید بود!

 

 

داوطلب برای انجام امور بشر دوستانه  در تعطیلات اخر هفته شوید

 

افراد موفق زمانی را برای انجام امور خیریه اختصاص می دهند. در کمک به هم نوع و افراد نیازمند شریک شوید. این کار عمق شما را بیشتر میکند. آمار نشان داده است که افرادی که داوطلبانه در امور انسان دوستانه مشارکتی فعالیت دارند ,پیشرفت و رشد درونی بیشتری نسبت به افراد بی تفاوت به بشریت دارند. این بهترین فرصت در شریک شادی افراد نیازمند در یک تعطیات اخر هفته است.

 

 

زمان رزرو برای خودتان است

 

وقت آن رسیده که فعالیت دوست داشتنی خود را پیدا کنید. هر علاقه مندی مفیدی برای زمین قابل احترام است. سفر کنید. سایت ها برای یافتن یک تور اخر هفته مناسب زیر و رو کنید.از موسیقی للذت ببرید. با خانوداه و دوستان به جاهایی بروید که همیشه در فکرش بودید . زندگی خود را بسازید.

 

منبع: themuse



نظرتان را بنویسید







منو